Keep Fit

Keep Fit:

Het is de naam van een sportclub die in de jaren 70 is opgericht en inmiddels is aangesloten bij SPORTVERENIGING NOORDHORN.
Iedere dinsdagavond, van 8 tot half 10, traint de club in de gymzaal aan de Oosterweg 52 in Noordhorn.

Wat wordt er gedaan op die avond?

Natuurlijk eerst een warming-up. Het programma daarna is in onderling overleg samengesteld.
Het afgelopen jaar werden de ene avond kracht en conditie-oefeningen gedaan, de volgende avond conditietraining
d.m.v. een spel,waarbij menig zweetdruppeltje werd gelaten.

Iedere avond wordt afgesloten met volleybal waarbij veel gelachen wordt.
De avonden worden gecoacht door Aafke Voskes, een inspirerende leidster.

Wie heeft zin om onze club te komen versterken? Iedere volwassene is welkom, man of vrouw. En ieder doet mee naar eigen kunnen.
Bovendien is de bijdrage laag: € 100,- per jaar en kun je 2 keer vrijblijvend meedoen om te proberen.

Voor vragen en informatie kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier.